sommar

Jag kan faktiskt inte förstå att de är sommarlov om bara 3 dagar.
De pirrar i min kropp när jag tänker på 10 veckors lov. Hur underbart
låter de inte? Jag är i behov av lov. Hämta krafter till allt plugg. Det är
också sjukt att de är ett årsen exakt när vi hade en så himla rolig vecka.
Då 9a2 delade på skratt, galenheter, en massa tårar och mycket mer.
Den veckan som bestod av klädparad, skattjakt, skivfestivalen för de
låter man gjorde, avslutningsmiddagen, klassdagen, avslutningen och klassfest.
Man kan inte mer än att sakna de faktiskt. De 4 åren var underbara.
Nu har 1 år av 3 på gymnasiet gått. Jag trivs med min klass. Linjen är
okej, så jag ska inte klaga! Antar att gymnasietiden bara kommer springa
iväg, de gjorde iaf första året.


Emila, Andrea, Martin, jag och Isabell innan avslutningsmiddagen.

Isabell, Andrea och Emilia

De flesta av tjejerna i 9a2.

Isabell, Joe, Andrea, Frida I och Nebojsa.

Hela klassen samlad. klädparaden!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0