Midsommar.

Glad midsommar på er alla.

Igår kväll efter Bellsan åkt hem, cyklade jag, mamma och jörgen ner till bratt och åt där.
Spagetti och bolugnese blev de för min del. Det var gott. Satt där ett tag.  Sedan cyklade
vi ner till stranden och jag åt en bananasplit. Orkade bara halva eftersom jag var redigt
mätt efter maten. På hemvägen cyklade vi förbi något ställe. Mötte även pappsen som var
på fest. haha. Väl hemma var jag trött, satt vid datorn ett tag, samtidigt som jag tittade på
oth.

 Vaknade idag vid kvart i tio. Åt en midsommarfrukost. Med sill och sånt. Eller jag avskyr
sill så det åt inte jag. Åt även jordgubbar till frukost. Mums. Nu sitter jag här, helt klar.
Ska snart åka till stan med mamma för att hitta något att ha på mig ikväll. Inte en aning
vad jag vill ha faktiskt. Hittar ingenting jag vill ha på mig i min gaderob, vilket suger!!

Får rättare sagt se vad det blir. Är sugen på att ha en blommig fin klänning, har jag någon?
Nej.

Hoppas alla får en underbar midsommar, det ska jag ha!
Min midsommar kommer spenderas med Isabell, Emilia och Jennifer.
Hemma hos Emilia. Där ska vi grilla, äta tårta,godis, göra midsommar
kransar och annat midsommarmys.
Vi ska nog troligtvis även till Varberg senare ikväll, om allt blir som de ska.
Vilket jag hoppas på. <3


Kommentarer
Postat av: LOWA

SV: tack så mycket! :D

Hoppas du får en bra söndag! :D

2010-06-27 @ 11:43:25
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0