Lasse!!

Lars Winnerbäck spelas om och om igen på min dator. Han är så jävla
grym alltså. Att han kommer till Falkenberg är grymt och många i min
ålder ska dit och kolla har jag hört. Visst skulle de varit kul och gå i
Falkenberg. Men jag får vänta fem dagar extra för att sedan kolla
på han i Göteborg. Funkar utmärkt det med. Nu innan ska jag
knarka alla hans låtar så man kan de utantill. De som känner mig
bra vet att låttexter inte är min starkaste sida. Men jag ska kunna
de flesta iaf.

Mamma tjatar om att jag ska städa gaderoben. Nej hon tjatar inte
hon skäller på mig. Min gaderob ser ut som ett helvette. i know.
Men jag vill ändå bestämma själv när jag ska städa den. Yesyes.
Ikväll tror jag att jag ska sova hemma hos bellsan. Hon är för
tillfället i varberg. Så hon smsar väl när hon är påväg hem så
får vi se då.

Nej nu blev jag plötsligt hungrig. Ska se om min glada mamma
har lust och laga någon mat. Hoppas på de.

Något som är bra är att jag känner att jag börjar få tillbaka min
blogglust. Efter att de har varit sisådär de senaste känner jag nu
att de faktiskt är rätt skoj att skriva av sig.

Tjingtjong <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0