:)

Efter jag städade drog jag till stan. Mötte upp Isabell. Vi gick runt en stund, kollade
parfym och så. Sen kom även Emilia in. Vi tog cyklarna och cyklade mot Tröingeberg.
På vägen kommer vi på att vi vill ha glass. Vi cyklar därför till McDonald. Köper varsin
Mc flurry, sätter oss där och sitter kvar där i två timmar tror jag. Sen cyklade jag hem.
Pratade lite med mamma och Jörgen. Sen satt jag mig här. Snackar med Isabell på msn.
Och med Robin på facebook. Han är rolig. Vi pratar om tjejer till Henke. Jag ger lite små
tips.

Funderar starkt på att cykla till pappa och hämta oth boxen. 5an. Är riktigt sugen på
att kolla på det. Så tror faktiskt jag gör det.

Caio.<3


Hehe, jag är lite efter som är på femman. men har femman och sexan kvar. :D
Sen sjuan om vi köper den, när den kommer ut. kommer nog dröja ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0