du är allt.

För du är där när ingen ser mig
du är där när stormen yr
du är där när natten skrämmer
du är där när dagen gryr
å jag vill alltid ha dig nära
närsom åren läggs till år
ååh att livet vill oss lära 
är att framtiden är vår.


Varenda litet ord ur denna låt, får mig att tänka på dig. Hur underbar du är. Det allra sista i hela mitt liv jag vill är att mista dig. För om jag mister dig, mister jag en så himla stor del av mig själv. Jag trivs så himla bra med dig. Du är ljuset i mitt liv. En bättre vän kan jag inte finna? Jag finns här för dig, lika väl som du alltid finns här för mig. Du förstår nog faktiskt inte hur glad jag är att jag har dig i mitt liv? Kanske visar jag det inte tillräckligt. Och detta inlägg kanske inte heller kan bevisa de. Men du kan läsa mina ord och bara ta dig dem till dig. Dessa ord är till dig. Du ska veta att jag älskar dig högst på jorden. En vän som du är svårt att finna, jag fann dig och du gjorde mig till världens lyckligaste människa. Alla tårar som runnit ner från kinden. Alla skratt, alla galna tankar. Alla konstiga saker, alla moppeturer. Alla chillstunder, Alla stunder med dig är underbara. Jag gör inte alltid rätt.. Men du ska veta, det sista jag vill är att göra dig besviken. Menar aldrig något ont till dig. Visst händer det att vi bråkar. Men vi blir alltid vänner igen. Det är ett tecken på att vi kan förlåta varandra och gå vidare. Varje gång jag tänker på våra bråk, tänker jag på den gången jag svek dig, du vet nog vilken stund jag menar. Jag var en idiot och om det är något jag vill ändra på är det just det, att jag aldrig sa det till dig. Förlåt.
Du är min bästavän. Det är du och jag föralltid Isabell Nilsson. Du är allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0