Bf-dag.

Bf dagen blev lyckad tycker jag allt. Då Johanna berätta att hon hört
att vi inte skulle bowla, då blev jag inte glad. Hon hade hört ngt om tips-
promenad. Usch.. men hon hade fel. Det blev bowling. Vi delades upp
med tvåorna. Jag kom med Isabelle från 08Bf. Sen även Anton och
Viktoria från klassen. Jag kom tvåa i bowlingen. Efter de skulle
vi gå till stafsinge. Där Per-inge och Siw stod och grilla korv. Minst två
korvar var sa de. Jag åt två korvar medans vissa mumsade i sig tre.
Sen var de ordjakt. Klasserna mot varandra. Jag kan ju säga som de
var. Vi sög. De andra var grymt seriösa och vann. Medans vi latjade
mest runt. Vissa fattade inte leken m.m är man 09BF så är detta okej.

Efter detta skulle vi gå hem. Jag och Linn traskade på som bara den och
tappade dem andra på vägen.. Så idag har de blivit mycket gång vill
jag lova.


Något jag inte visste var att Anton har dolda talanger. Han sjunger
och spela lars Winnerbäck riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0