24 juni.

Vilken härlig dag med undenrbart väder och underbara vänner. Idag vaknade
jag av att en väldigt söt Isabell kom och hoppa i sängen där jag och Emilia
låg och sov. Vi kanske inte var så villiga och gå upp. Men tillslut kom vi upp.
Åt frukost och sen stack Bellis till stan med sin mamma. Då duschade jag
och fixade iordning lite. Sedan vid halv tolv tog jag och Emilia bussen in
till stan, där mötte vi Isabell och Julia och köpte olja. Kanske är det inte
något för mig, eftersom jag bränner mig väldigt lätt. Sen cykla vi till stranden
och det var hur underbart som helst. Tog även årets första dopp, och
hoppade från bryggan med Emilia. Vi äger.

Cyklade in till stan med Isabell, Sara och Emilia. Köpte pizza och satt oss
i badhusparken och åt den. Sen cyklade jag hem och mötte Bellis vid
kiosken.

Sitter nu hemma hos mig, Jag ska nu gå och ta en dusch medans Isabell
spelar sims för fullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0