15 juni.

Godmorgon.. har varit vaken ett tag. Bad Julia väcka mig innan hon drog till jobbet.
Ringde Bellsan, snackade lite med henne om olika saker. Jag älskar dig min underbara
bästavän. Glöm aldrig det. Gick och tog en dusch. Klädde på mig och nu sitter jag
här. Väntar på att vattnet ska börja koka så jag kan koka ägg till mig och eric och sen
äta frukost. Mums. Är riktigt hungrig på frukost.

Ska göra mig klar så fort som möljligt. Sen gå till Tröingeberg och hämta min cykel
hos  Nattan. Sen cyklar vi till mamma och hämtar lite grejer. Sen cyklar jag och hon
ner till stan och möter upp Emilia och Isabell. Vi ska fixa lite saker. Jag och bellsan
ska köpa busskort. Nattan skulle till banken och skatteverket och sen var det säkert
något mer kan jag tänka mig.

Ikväll blir det  varberg med Isabell, Julia, Nattan och Emilia. Blir nog toppen. Èmilias
supersöta syster var så snäll att hon ställde upp och hämta oss inatt. Nej nu kokar
vattnet.

Imorgon åker även sötnosen Nathalie. Du får ha de bäst. Kommer sakna dig Nattan.
Det är sjukt hur länge jag känt dig. Snart 17 år barndomsvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0