14 juni.

Tiden bara springer iväg. Har inte bloggat på ett tag men har inte varit hemma.
Nu har jag sommarlov och livet leker. Jag var inte med på skolavslutningen
eftersom jag åkte till Västerås i torsdags kväll. Fick säga hejdå till Christian
redan på onsdag. Lite sorgligt att han inte kommer vara med oss längre. Men
men.. det kommer säkert gå fint!

Åkte som sagt till västerås i torsdags. Vi var framme där vid tolv tiden. Så då
dök jag i säng direkt. Med tanke på att vi skulle upp rätt så tidigt dagen därpå.
Sov inte alls bekvämt men de funkade. Morgonen gick jag upp, åt frukost
duschade och fixade iordning mig. När jag letade efter mina glasögon hittade
jag dem under en tröja på golvet. Självklart har jag råkat trampa på dem.
Så nu ser jag inte mycket ska jag säga er. Ganska jobbigt. Men får nog nya
glas idag som tur är. Vi drog till malins skola. De sprang ut redan kvart över
elva. För de hade vunnit en tävling. Sen åkte vi till stan och kolla på vagnarna
 och efter de hem. Var där ett tag. Sen åkte malin och vi andra stannade ett
tag och bara tog de lugnt. Sen kolla jag och matilda på film och somnade
rätt snabbt.

Dagen efter åkte jag, mamma, kusin och moster in till stan och shoppa lite.
Fick med mig ett linne, ett par jeans och ett par cykelbyxor hem.
Sen åkte vi hem, åt lite middag och träffa Malin och Matilda som hade
varit och tränat fotboll. Sa hejdå till dem och sen åkte vi. Var väl hemma vid
elva. Lagom trött. Somnade fort.

Igår var jag hemma och städa, sen träffade jag mina underbara vänner, Isabell
, Julia och Emilia. <3

Känns som detta blev ett långt inlägg. Sitter iaf hos mimmi nu. Ska äta här. Gott
gott. Ikväll ska vi hem till Emilia och mysa lite.


Grattis Malin till studenten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0