5 Juli

Det slog mig nyss en tanke om att jag fyller år om exakt två veckor. Att om två veckor
är jag inte längre sexton, för då är även jag sjutton. Fast egentligen känns det inte något
speciellt att fylla sjutton. Det innebär liksom inte så mycket. Men ändå vem älskar inte
 att fylla år egentligen?

Sitter nu vid datorn, har gjort en stund. Jag är trött som bara den.. har jobbat från 10-18
idag. Dock var jag mycket på golvet idag och plockade varor, vilket jag tycker var skönt.
Satt i kassan lite då och då, men inte alls mycket. Ikväll ska jag bara ta det lugnt hade jag
tänkt. kanske gå en liten runda, sen kolla oth resten av kvällen. Sen ska jag lägga mig, inte
allt försent. Eftersom imon är det jobb som gäller igen. 10-18.
Ska hem till farmor och farfar på morgonen för att äta frukost. Sen skriva ut lite saker ut bellsan.
Sen träffa henne och sedan cykla till jobbet.

ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0