ni så söta flickor!


Nu sitter jag här i soffan på övervåningen med Julias bärbara dator. Bredvid mig har jag mina söta små tjejer. Fast de sitter vid den stationära. Nördar sig. Musiken är på högsta volym! hihihi.

Idag har jag varit i skolan typ. Efter matten gick vi till Yvonne och frågade om vi fick skippa engelskan eftersom vi inte skulle ha svenska. Vi var inte sugna på en och enhalv timmes rast. Så hon sa att halva klassen fick åka hem. Så stod vi och snacka lite med Rebecka. Sen cykla jag och Julia till Drottning Blanka. De skulle ha estetisktval eller vad dem kallar det. Vi satt där nere i soffan och fick underhålla oss själva. Maggie satt där en stund med.

Ikväll får vi se vad som händer. Men något blir det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0