snöö

Det snöar och har gjort hela dagen. Snön ser fin ut men usch inte något jag tycker om iaf.


Min dator har gått sönder, kul!! Får se om jag och mamma kan åka till halmstad någon dag och lämna in den.. Uch jag som inte har sparat ner något på min dator. Hoppas den går och starta någongång så jag slipper lämna in den. Och kan spara ner allt på min dator. eftersom ens liv ligger i datorn.

Idag har jag inte gjort något alls. Bara slöat. Kan vara skönt, men nu är jag rastlös som tusen. Då gjorde Bellsan mig glad och sa att hon kunde komma hit. Så hon ska komma hit och vi ska ut och leka i snön(a) som när man var liten. Jag vill vara liten igen.. (:


Nu hoppas jag allt blir som planerat på lördag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0