PP09<3

Tjejer, tjejer, tjejer!!
Partypinglorna 09.

Jag vill säga tack till er. För att jag får vara en av er, att jag får dela mitt liv med er. Mer er mår jag bra. Med er känner jag mig säker och kan vara mig själv. Det finns inget att dölja för er, för ni är de som betyder mest och som jag alltid kommer älska. Tänk våra galna minnen. Alla fester. Från början bestämde vi oss för att vi skulle hitta på något tillsammans. Vi åkte till samuel och festade. Efter det fortsatte alla kvällar, Hippiefesten, black 'n white, hos elina, jennifer x2, netas, tjejkväll hos oss, nyår hos millan och myskväller. Hur underbara är inte dessa minnerna?!
Ni är otroligt bra, mer kan jag inte säga. VI har känt varandra i fem/sex månader. Det känns underbart. Att på så kort tid få dela på så otroligt mycket, så mycket skratt, tårar som runnit och hur många bilder har vi egentligen inte tagit?! Jag vill bara säga att jag älskar att umgås med er, jag älskar att skratta med er, jag älskar att dela allt med er, jag älskar att jag kan va mig själv med er och framförallt jag Anna Alexandra Nilsson älskar er mina partypinglor!!

Detta är bara en början av allt vi ska dela. Våra sommaplaner och allt som vi planera. Det bara pirrar i kroppen varje gång vi pratar om saker vi ska göra. Med er känner jag lycka, en lycka som får mig alldeles sprallig och vet ni, den känslan är det underbaraste känslan jag upplevt!


Tjejer, ni vet vilka ni är<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0