plugg..

Innan jag ska sätta igång med pluggandet ska jag göra ett snabbt inlägg.. Kom hem för ett tagsen. Efter skolan stack jag och julia till ica där vi mötte marie för att handla och julia skulle köpa ett block men hitta inget. Skolan var tråkig. Dagen började med teckenspråk.. vi gjorde berättelse och tecknade framför gruppen. Sen typ det vanliga. Sen gympa då vi hade boxning. Helt okej faktiskt!! Efter det var  det lunch och sen naturkunska, idag var det min grupps tur att stanna till kvart i två.. Vi typ sprang i trappor. jag fick springa åt min grupp. Julia och Sara tog tiden. Men nu måste jag plugga resten av dagen!! kill me!


Sen vill jag bara säga grattis till min underbara vän Jennifer som idag fyller 17 år. Grattis hjärtat, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0