huvudvärk

Åh, jag har ont i huvudet. Fick det för en stund sen.. uschusch!

Nu sitter jag vid datorn, lyssnar på musik. Ganska olikt mig, jag är inte typen som sitter och lyssnar på musik själv. men idag gör jag det.  hihi! Jag har nyss badat, läste även ut min bok nyss. Hade glömt att jag höll på att läsa den. Den har legat där sen somras. "Bakom stängde dörrar". Själv tyckte jag den var jättebra faktiskt men hemsk!
Ska snart blåsa håret, sen ska mamma laga mat. hihi. bra för jag är riktigt hungrig :$. Sen kanske vi skulle ner till hemmakväll och hyra film. Är jättesugen på att se "allt för min syster". Eftersom alla säger den är jättebra, så vill jag se den.

Nu ska jag gå och kolla ett avsnitt one tree hill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0