30 januari

Nu sitter jag här i Robins soffa, mitt blivande rum :$ jag längtar faktiskt till att flytta ner hit. Ska bli skönt med större rum och även egen ingång. Duschade för en stund sen. Så nu sitter jag med blötthår, de får självtorka. Orkar inte blåsa det som vanligt! Nu sitter Bellis, Julia och spelar sims 3. as usual ;) hihi. Vid fyra åker vi med Bellis hem till henne. Sen in senare till stan. Hoppas på en bra kväll idag med!
Igår kväll så stack jag, Isabell och julia hem till mamma, åt tacos med hon och Robin. Sen var vi lite här hemma bara.. Sen vid halvnio kanske, körde Robin oss till Hoffas garage. Där var Jimmy, Rickard, Johan, Hoffa. Sen senare kom Sara. Sen även Jimmi Karlsson, Oscar och Dennis. Vi satt där ett tag. Sen gick vi hem till Sara och umgicks. Sen åkte jag, Julia och Isabell till havets. Där Julia köpte en pizza som även vi åt lite av. Sen följde vi Bellis, så snacka hon lite med Adam. Sen hem. Vi var väl hemma vid tio över två eller ngt. Då frös jag och isabell så jävla mycket! Efter ett tag somna både hon och jag!
Jag har världens underbaraste vänner!

Och partypinglorna snart är det 48/2. Herregud vad skoj vi ska ha! <3




Jag vill ha sommar,
Jag vill ha värme.
Jag vill äta våra pallade jordgubbar.

Och sova i båten i underbart väder. Skulle inte sitta fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0