22.15

Nu är klockan kvart över tio och jag sitter vid datorn, det har jag gjort ett bra tag nu.
Mamma ligger och snarkar i soffan jämte. Irriterande.. vi som skulle gå ut och gå i snön. Men det blir väl inget med det, kanske tar en liten promenad själv och sen in och ta ett varmt långt skönt bad. Skulle inte sitta helt fel. Men först ska jag blogga lite.
Idag kom Isabell hit vid halv två, strax efter kom emilia. Eftersom hon smsa och fråga om hon kunde komma och självklart kunde hon det. Vi fikade lite och gick igenom lite grejer tills lördag. Sen gick vi ut och lekte i snön och åkte pulka. Mysigt. Julia kom också efter ett tag så vi racade i bakarna och jag och julia vågade oss på den värsta backen. Farligt!! Sen gick vi hem och värmde oss. Då ringde nattan och ville komma. Så fixade vi klart grejen tills lördag och planerade lite mera. Ska bli riktigt skoj!! <3

Bilder från dagen:


Isabell och Emilia<3
Emilia och en ivägspringandes alexandra!
coola
SNÖÖÖ!! :D

superduperbäst


Bellsan och Millan <3
kasta snööö!!
PULKA ÅKNING!!
Tack för dagen älsklingar.
Och tack även till Julia och Nattan, som inte var med när vi tog bilder!! :)

Kommentarer
Postat av: isabell

tack älskling

2010-01-05 @ 23:43:09
URL: http://iisabelln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0