18 januari

Har inte bloggat på ett tag, men i helgen har jag inte suttit vid datorn något typ. Men helgen har vart bra. I fredags satt vi hoffas garage. Det var jag, Jennifer, Isabell, Emilia, Elina, Julia och Nattan som kom dit. Där var hoffa o Rickard. Sen kom några andra. Vid halv ett cyklade vi hem. Var hemma vid ett tiden. Då jag och Isabell satt lite vid datorn sen sov vi. Vaknade upp på lördagen, vi gick upp och åt frukost. Sen duscha och fixade oss och stack ner till stan o fikade. Hem och pakade och vid fyra åkte vi till Emilia där även julia var.. Lockade håret på Isabell och så. sen kom även nattan och Jennifer. VI satt igång med maten och satt pch åt ett bra tag. Sen softade vi bara hela kvällen. Vid ett åkte julia hem och vi andra satt upp och snacka ett tag till. Gick och la oss. Dagen efter chilla vi som fan. Kolla lite på film, spelade wii, åt glass och massa gottigott!!

Nu ska jag ha datorkunskap med Per-inge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0