10-01-11

Godmorgon!

Nu sitter jag vid datorn. Har nyss fixat klart mig, så julia fixar sig fortfarande.
På datorn spelas "dansa tills ni svimmar". JUlia valde den och den får en glad och tänka på helgen. Tack alla som kom! Sen ska vi gå till Drottning blanka och ge isabell hennes väska hon har glömt här. Sen hem plugga o äta , sen är det skola! Efter skolan blir det plugg med Isabell, Julia och Nattan!

Igårkväll kollade jag och Julia på one tree hill, sjukt bra! Blev trött så somna i hennes säng där jag sov hela natten! Nu har jag lite ont i ryggen, eftersom både jag och Julia vill ha största delen av sängen!

Nu är somsagt lovet över och denna terminen vill jag ligga i, i skolan!
Hoppas alla haft ett underbart lov, för det har jag
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0