måndag

Idag är det måndag, känns inte allt så. Men det är lov och det är skönt!
Igår kom Nattan och Isabell hit, vi hade en mysig kväll. Vi kollade på två skräckisar. Samara ringde Julia. hihi. Hoppas hon inte är allt för sur fortfarande. Vid tolv gick jag och Isabell in i mitt rum och Nattan och Julia i hennes. Jag och Isabell låg och snacka en lång stund. Om allt mellan himmel och jord, kändes hur bra som helst. Sen somnade vi kanske vid halv två, då var även Julia och Nattis tysta. De gick upp vid tio. kvart över tio sätter de på partymusik på högsta volym. Då är det bara att stiga upp. Vid två stack nattan och vid tre Isabell. Sen dess har jag bakat en äppelpaj, med hjälp av Julia. läst i min bok och även pluggat lite. Ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Just nu snackar jag med Världensbästa och lyssnar på gyllenetider, kung av sand. Sommar känsla x1000. Eftersom i nian på avslutningen sjöng vi den. Ta mig tillbaka till stunden, att känna lättnad att få sommarlov, att nu skulle allting bli nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0