sextonde november.

Mina blogginlägg är inte allt för roliga, men jag ska bli bättre på att blogga. Ska bara hitta lusten till att göra det.

Just nu sitter jag i min brors rum och använder hans dator. Min är hos mammas och jag orkar inte släpa med den hit varannan vecka. Dock fick jag reda på idag att vi i bf ska få mac datorer till våren. Säger bara ett ord, GULD! Jaja. Idag känner jag att jag hunnit med en hel del faktiskt. Först hade jag en lektion i skolan, fick tillbaka två arbeten och är nöjd med betygen. Efter den lektionen var skoldagen slut men jag beslutade mig för att stanna i skolan och plugga lite. Fick inte mycket gjort men lite i alla fall. Efter det lunchade jag med Isabell, gick även en sväng med henne på stan och fick köpt en julklapp. Sen kom farfar och körde mig hem. Då bestog resten av dagan utav plugg i mängder plus att städa övervåningen minus julias rum. Har i alla fall skickat in mitt hemprov. Nu ska jag skriva klart min engelska recension och sen ta en kvällsfika med familjen. Sen är det dags för mig att hoppa i säng känner jag.

Känner att tiden kan ta och sakta ner, vecka för vecka bara springer förbi. Jag hinner inte med någonting alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0