Något som ligger varmt om hjärtat.

Jag följde inte alls den saken då man skulle skriva dag för dag. Därför kommer jag ibland slänga in ett inlägg på lite olika sådana när jag känner för det. Jag ska idag skriva om något som ligger mig varmt om hjärtat.

Det finns så mycket här i världen som ligger en varmt om hjärtat. Alla otroligt fina minnen och upplevelser man varit med. Alla vänner som stöttar en. Bästavännen som är som en klippa för mig. Familjen som är underbar och allt man förlorat som man önskar fanns här på jorden. Men något som verkligen ligger mig varmt om hjärtat är min faster Anna.

Ni har kanske läst i min blogg att jag har skrivit om min faster anna. Anna var en person för mig som jag alltid såg framemot att åka till. Hon var fastern som alltid fanns vid en sida. En sådan faster som alla önskar sig, visst hade hon och jag åsikter som vi inte alls tyckte lika om och jag hon har haft en hel del konflikter. Låter konstigt att man hade konflikter med en som är så mycket är äldre. Men det hände, Anna var helt enkelt som en extra mamma för mig i alla lägen. Nu för ungefär fyra årsen fick vi reda på att min faster hade cancer i livmodern eller runt om kring där. Anna kämpande hårt i lite mer än ett år men den tjugonionde februari tvåtusenåtta tog anna sitt sista andetag. Det var som en bit av mig togs ifrån mig. Det var ofattbart, en sådan betydelsefull människa togs ifrån oss. Jag saknar dig ska du veta. Din bit i mitt hjärta förblir din förevigt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0