God fortsättning.

Jag har inte bloggat på ett tag, beror på att det har ju varit jul och min tid har gått åt till att umgås med släkten. Har knappt suttit vid datorn någonting alls och det är skönt det. Julhelgen har varit toppen och jag är helnöjd med mina julklappar.

På julaftonsmorgon vaknade jag upp hos mor min. Klockan tio kom pappa m. familj, farmor och farfar och morbror. Det blev julfrukost för full rulle och julklappsleken som jag förövrigt har spelat tre gånger denna julen. Efter det for vi vidare mot köinge, där vi fick julmat och smått och gott. Här befann sig Maries föräldrar och några holländare som jag inte förstod ett piss vad dem sa. Därefter var det dags för att åka hem. Väl hemma kom farmor och farfar och det blev full rulle med julklappsutdelning. Och efter det ännu mera julmat.

Mina julklappar
Systemkamera Canon EOS 1000D - mormor och morbror.
Pälsvantar
Deodorant
Bodylotion
Lösögonfransar
Lösnaglar
Handkräm
Stickad tröja
Höga stickade strumpor x2
PENGAR.
Högtalare till min iphone.
En timmes massage.
En helg med familjen någonstans, ej bestämt vart!

Jag är helnöjd med det jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0