Dan före dopparedan.

Varför inte slänga in ett blogginlägg mitt i julstressen? Skämt och sido, jag stressar inte för fem öre ska jag säga er. Dessa senaste dagar har jag legat i sängen konstant hela dagarna. Inte kollat film, inte gjort något. Det kändes skönast så efter denna operation. Jag ska säga er att jag blev helt tagen. Tårar har runnit, mitt utseende är hemskt. Jag har en enorm svullnad på vänster sida av ansiktet. Dock börja den sakta men säkert att sjunka in och idag känner jag mig piggare.


Imorgon är det julafton och alla klappar är inslagna. Granen skall kläs ikväll, som en tradition och klä den kvällen innan. Jag ska lägga mig tidigt, för imorgon väntas en lång dag. Och efter som jag inte mår helt hundra.. känns det skönt att vara utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0