Dag 2 - Min familj.

Då var det dags och skriva om min familj, jag tror om man inte känner mig kan man undra och tycka min familj är ganska komplicerad. Men av olika situationer är det så den ser ut idag. Jag kan börja med att skriva att mina föräldrar är skilda. Så ska skriva lite om varje sida, men eftersom mina föräldrar skilde sig när jag var sex år har jag vant mig vid det och har inte alls svårt för att bo varannan vecka.


Mamma: Min mammas sida är ju inte det minsta komplicerad. Jag bor i tröingeberg i ett radhus med endast hon. Här trivs jag jättebra och en mamma är alltid ett bra stöd, speciellt i ungdomen. För ungefär ett år sedan så flyttade min bror här ifrån. Min bror heter Robin och fyller snart 22 år. Han bor i en egen lägenhet en bit utanför stan. Jag och min bror har aldrig direkt kommit överens förens på äldre åldrar. Nu tycker jag om att tillbringa tid med min bror, han är alltmänt knasig som jag.


Pappa: Jag har växt upp i en by som heter Vinberg kyrkby, men för två årsen flyttade vi till fajans för att förnya en bit av våra liv och gå vidare i den tråkiga situationen som hände. Hos min pappa bor självklart jag, min pappa som heter Peter, Marie som är min låtsasmamma, Eric som är min låtsasbror och även Julia som är min kusin. Så här har det inte alltid sett ut. Min bror bodde även hos pappa men lite innan han flyttade valde han att bara bo hos mamma. Dock så bor ju min kusin hos oss, detta beror på att för ungefär tre årsen miste hon sin mamma, detta är alltså min faster. Det hela är en lång historia.. men efter många om och men så beslutade sig hon för att bo hos oss. Jag och Julia går även i samma klass, mycket med varandra. Ibland blir det för mycket. Något som jag tycker är viktigt är att jag tar både Julia och Eric som mina riktiga syskon. De har funnits i mitt liv så länge. 


Detta är en förklaring på min familj/familjer. Jag älskar er alla ska ni veta ♥


Detta är en bild på mig, min mamma och min bror Robin.


Jag och min mamma!


Jag och min kusin Julia.

Jag har tyvärr inga bilder på resten utav min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0