Dag 1 - Presentera mig själv.

Jag heter Anna Alexandra Nilsson och är sjutton år och min födelsedag är den nittonde Juli. Jag går andra året på Barn- och fritidsprogrammet på Falkenbergs gymnasieskola. En jättebra och lärorik linje, dock gör vi alla fel val någon gång och jag har kommit fram till att barn inte är min framtid. Dock är barn och fritid en linje jag kommer ha nytta av i framtiden. 

Min fritid spenderar jag med mina helt fantastiska vänner, ibland droppar även träning in och den sker på Friskis & Svettis. På helgerna gör jag allt från att ha myskvällar med vännerna, till att festa och bara ta det lugnt. Jag spenderar även min fritid till att umgås med min familj/familjer. 

Något jag älskar att göra är att shoppa, dock så har man inte så mycket pengar som en tonåring utan helgjobb så det blir inte så ofta, men de gångerna det blir av kan jag inget annat än att gilla läget. Om man tänker på min framtid så har jag inga direkt planer. Jag har kommit på vad jag vill bli efter gymnasiet och sen ska jag ta livet som det kommer, dag för dag.

Nu kommer jag inte på något mer jag ska skriva, så detta får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0