30 december.

Grattis till min kusin Johannes, som idag fyller tolv år. ♥

Håller på och storstäda mitt rum, vilket behövs. Har gått igenom en byrå. Den andra byrån tar jag nästa vecka. Mitt rum såg verkligen inte fint ut och det ska bli ändring. Vaknade vid halv elva, det var skönt och få sova ut. Gick upp och åt frukost och satt och pratade med familjen en lång stund. Sen har jag städat, fixat mig m.m. Nu ska jag bara dammsuga och dammtorka. Sen sticker jag in till stan och möter tjejerna och det blir handling för full rulle. Mat till nyår ska inhandlas. Hoppas på em toppen nyår med bra folk. Nu ska jag dammsuga. Kanske skriver senare ikväll, beror helt på. Ska till kusinerna och fira, första gången man sätter foten i deras hus på tre år efter alla omständigheter. Hoppas på en mysig stund med de.


Hade inte tackat nej till denna helgen igen, nejnej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0