28 december.

Det är den 28 december och 2010 börjar lida mot sitt slut. Detta året har gått så himla fort och jag tycker allt det har varit ett bra år. I vissa stunder har det gått upp och ner, men alltid slutat vid det goda. Jag trivs i nu läget, jag älskar mina vänner, min familj och jag känner mig trygg.

Igår hade jag en bra dag, började med att jag och Bellsan tog tåget till Varberg. Blev shopping för full rulle. Jag fick inte köpt så mycket, en sjal, väska, bh och trosor. Shoppade dagen innan med och då blev det byxor, tröja, kofta, skor, bh och trosor. Efter vi vart i varberg tog vi tåget hem och gick till entill. Mötte upp sara och julia och tog varsin pizza. Sedan stack vi till kullens där julia köpte skor. Jag och Isabell chillade lite och sedan drog vi oss vidare till västra gärdet till sara. Där hon, julia och lite senare även nattan och simon befann sig. Hade en bra kväll!


Imorse var jag hos tandläkaren och tog bort stygnen. Skönt att dem är borta nu, nu finns det bara bra saker kvar och göra och jag ser det ljust och jag längtar tills allt är klart!

live, love, laugh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0