Det är lättare att falla, med ena foten utanför.

Har idag jobbar på derome byggvaror. Städar där och de gick bra tycker jag.
Personalen där var väldigt lätt och trevlig. Jobbar många äldre med sen är
de sommarjobbare också. Efter det åkte jag och mamma in till stan och
fixade lite med banken. Eftersom jag tappar mitt kontokort fick jag ta
ut pengar där.. Får nytt kort om några dagar, men måste ha pengar efter
som jag och Bellsan har beställt våra iphones nu. Så måste ha pengar
att hämta ut den med. Var inne en snabbis på Lindex med mamma. Sen
hem, köpte Vecko revyn i kiosken. La mig ute och läste den i den underbara
värmen.

Ikväll ska jag till Emilia och nu spelas Melissa Horn på högsta volym.
Ska nu hoppa in i duschen och duscha .


memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0