4 Augusti

Just nu sitter jag och Isabell i datorrummet och har nyss ätit. Nu dricker
vi cola och spelar Melissa Horn på högst volym och massa annan bra
musik såklart.

Som sagt jobbade vi idag, man slutar faktiskt aldrig förvånas av konstigt folk.
Jaja, fyra poliser och lite konstigt folk kan faktiskt blir rätt underhållande
en arbetsdag. Dagen gick iaf fort. Har ätit en massa godis på jobbet. Packade
upp en hel pall Malacogodis och sen lösgodis. Ja, man blir sugen.. Men som tur
är finns godis i kundtjänst. Jaja, nu ska jag ringa Telia och se om allt är fixat
med mitt nummer så jag kan byta till Halebop och få min beställning klar till
iphonen eftersom allting cpar. Men de ska nog gå fint nu!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0