27 Augusti.

Idag steg jag upp vid kvart över sex. Sådär lagom trött. Sov faktiskt hela natten,
men det var en sån där orolig sömn. Vaknade lite då och då. Vid sju åkte vi
till Halmstad. Jag, mamma och pappa. Klockan åtta var jag inne, klockan nio
var jag klar. Det gick fort och smidigt. Han är en sådan sjukt grym tandläkare.
Så med han känner man sig så lugn. Det är härligt. Han gick igenom allt om
hur de skulle gå till och snabbt var vi igång. Helr bedövad men ljuden när
de knäcker i tänderna var läskigt. Bedövningen satt i ett bra tag. Efter de
fick jag ont som sjutton. Men nu har även de släppt med hjälp av värktabletter.
Har nyss ätit yougurt. Nu ska jag nog kolla någon film och sova lite till. Finns
inte mycket annat och göra. Och sova är ju underbart. Eller hur ? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0