26 Augusti.

Sitter här hemma och Melissa Horn får dämpa ner min nervösistet. Ja faktiskt att
den nu börjar ta över. Känner att sömnen kommer får lida inatt. Men det gör
faktiskt ingenting. För känner på mig att jag kommer sova en hel del imorgon.
Har ju ändå väntat på denna dagen i elva år. Mina tänder ska äntligen bli som
jag vill. Må de ta ett år. Det kommer iaf sluta bra. Nog om det.

Nu sitter jag och smsar lite med Sarisen. Hon sa idag att hon kommer sakna mig
i skolan imorgon .. Sötis , kommer sakna henne med. Imorgon åker även Bellsan,
Nattan, Julia och Millan till Göteborg. Skulle egentligen också vart med . Men så
blir det ej. Ni får ha en toppen fredag. Så på lördag till söndag spenderar jag min
tid i Göteborg.

Nu blir det städning. Sen kommer Isabell och Emilia hit och förgyller min kväll.
Självklart lilla Julia också! ♥

 


Ibland är vi coola. Ibland är nog för ofta. Nej det är nog alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0