20 Augusti!

Ett tag sedan jag uppdaterade här ja. Går inte så bra att vara aktiv som vanligt men
datorn är faktiskt inte de roligaste längre och jag spenderar hellre min tid på annat.
Skolan är igång igen och de känns faktiskt helt okej. Att komma in i de vardagliga
rutinerna på något sätt är skönt!
Vi har redan börjar med vanliga lektioner. Så nu ska jag till skolan för att ha I-val.
Mitt I-val detta året blev Bild & Form. Får se hur de är. Är lite sugen på att byta till
psykoligi A. Men ska prova bild först. Nog om skolan.

Ikväll ska jag på 17års fest hos Johanna som hon har fixat för emma som idag
fyller år. Så grattis till dig Sötnos!! ♥

Nu måste jag kila. Ska möta upp Julia fem över halv för att sedan försöka leta upp salen
vi ska befinna oss i klockan åtta. Caio !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0