1 augusti.

Nu är det ny månad och allt. Tiden bara rinner iväg. Mer än halva året har gått.
De skrämmer mig hur tiden bara springer iväg. Men tiden går fort när man har
roligt, right? Tänk att vi faktiskt börjar skolan om 18 dagar. Börjar tvåan. Jag
kom såväl ihåg första dagen på gymnasiet. Den pirrande känslan.. Nu har man
vant sig och vi är ett år närmare studenten.

Nu sitter jag i köket. Har nyss ätit frukost för att sedan bege mig mot fajans.
Hämta grejer tills ikväll där. Ska till rixfm med gott folk. Hoppas bara på att
vädret blir en aning bättre. Okej, visst hade det varit underbart med solsken,
men bara jag slipper regnet är jag nöjd. Men innan de roliga ska jag faktiskt
åka och jobba. Är jag taggad? nej. Men tjäna pengar är nice! Jobbar idag.
Sen är jag ledig måndag, tisdag. Underbart.

Igår klickade jag även hem ett bar boots. Gillar dem grymt mycket.


kommer i sluter av augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0