Isabell Nilsson

Idag är det ingen vanlig dag, för det är den mest underbara person
på denna jords födelsedag. Så grattis hjärtat. Du är det bästa som
hänt mig, det bästa jag vet. När alla sviker är du den som står
kvar vid min sida. När allt är som värst lyser  du upp allting.
Du får mig alltid så glad. Vännen i alla lägen så finns jag där
för dig. I vårt och torrt.

Jag är tacksam att jag fått dela så mycket med dig, alla fina
minnen. Alla skratt, de tårar som fallit. Du är den bästa
som finns Isabell Nilsson.
Så grattis min underbara bästavän.<3

När jag gråter, torkar du mina tårar.
När jag faller samman, tar du emot mig.
När jag skrattar, skrattar du med mig.
När jag gör bort mig, skrattar vi tillsammans.

Om du gråter får du gråta över min axel.
Om du är knäsvag, ska jag få dig på ben igen.
Om du ler, lyser du upp min värld.
Om du lämnade mig, skulle Alexandra inte leva.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0