Hemma..

Nu är jag hemma med Bellsan och Julia. Vi alla sitter med varsin dator. Hihi .. datornördar yesyes.

Igår kom vi till stan vid sex tiden. Då gick vi till storan för att kolla bio. Jag var hungrig. Så jag, nattan och bells åt på burger in. Det var gott. Sen blev klockan kvart i sju.. Då gick vi och in på bion. Vi kollade på Shutter Island. Den va bra men rätt invecklad och slutet hängde jag inte riktigt med på faktiskt. Men så kan det gå. Sen gick jag och Bellsan till ica och chilla. Vid kvart över tio åkte vi hem och då satt vi vid datorn och sen kollade vi andra avenyn och sen somnade vi. Andra avenyn var grymt bra. Fast såg inte sista minuterna för svt:s hemsida hängde sig.

Nu ska jag inte skriva mera hade jag tänkt. Får se om jag skriver mer idag. Är inte så bra på det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0