Godmorgon.

Klockan är bara tjugo i tio och jag har varit vaken i 40 minuter. Två sötisar stog och plinga på dörren som idioter, gick upp och öppna. Självklart var det Isabell och Julia som stod där och ville in. Pigg var jag inte kan man  inte kalla det. När de hade kommit in, kok Julia på att hon hade nycklarn i fickan. Ja jag blev lagom arg. hihi. Nej fan. Inte arg på mina små sötisar.

Klart jag vill umgås så mycket jag kan innan jag åker bort i helgen.. kommer ju sakna töntarna mycket. Men hoppas de kan ha lite kul utan mig iaf. Det blir ju faktiskt inte så lätt, det är ju jag som är poänget i gänget. fiifigt. Nej jag är inte poänget i gänget. Men kommer sakna flickorna som jag mänt i detta inlägg tidigare. Vid halv ett åker de, sen vid två ska jag ta spruta och de är inte där och stöttar mig, buhuhuhuhu. Så kan det gå. Efter det åker jag till öxnevalla. Kommer hem på söndag :)
hejdå mina sötisar, vi ses på söndag. Kommer sakna er <´3


MINA SÖTA VÄNNER, JAG ÄLSKAR ER<3

Kommentarer
Postat av: kung pung

så jäkla bäst är jag och lite du, saknar dig redan och du saknar mig. det vet jag, thiiihihih. pussssssssssssssssssssss <3

2010-04-09 @ 23:57:12
URL: http://iisabelln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0