free fallin'

John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
Spelas om och om igen här hemma. Så sjukt underbar låt!

Har inte bloggat på ett tag. Men påsken firades först hos jennifer sen fest i Varberg. Det var en lyckad kväll som var riktigt kul. Lovet rullar på. Igår var det minifest hos mig. Med några av tjejerna och albin och Robin. Det var nice. Idag blir det bio! Shutter Island, hoppas den är bra.

På fredag åker jag till mormor och bor där över helgen. Västeråsarna kommer ner också, så det blir skoj tror jag! Inte så ofta man träffar dem så kul.

Nu ska jag ta mig en dusch. Sen plugga som en idiot!



Hemligheten om hälsan för både sinnet och kroppen
är inte att sörja för vad som hänt, oroa sej för framtiden
eller att förvänta sig problem, men att leva i nuet, vis och ärlig.

Kommentarer
Postat av: emma :)

SE INTE SHUTTER ISLAND ALEXANDRA!! slutet är dåligt och förutsägbart! :o

2010-04-08 @ 10:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0