Datorkunskap!

Nu sitter jag i skolan och ska ha datorkunskap, inte alls taggad för de!
Men får se, brukar vara okej tycker jag.

Idag gick jag upp vid kvart i sju. Frågade mamma om hon kunde köra mig
till skolan, hon var snäll och gjorde de. Annars skulle jag få gå vilket
jag inte var riktigt sugen på. Kom till skolan vid tjugo i åtta tror jag.

Matte första lektionen, segt. Fick inte alls mycket gjort. Pratade
lite för mycket och Christoffer var inte glad. hihi.

nu ska jag sluta skriva.

Du är det absolut bästa jag vet, <3
tack för allt, tack för att du finns. Lova mig att alltid står kvar.
För det kommer jag, oavsett vad så kommer jag finnas där
vid din sida. Du är en sån underbar tjej som lysser upp mitt
liv. Det vill jag tacka dig för, att du alltid får mig på så bra
humör. Tänk alla våra stunder, alla tårar, alla skratt och
alla supergalna ideér. Jag älskar dig mitt hjärtslag. Du är
grym tjejen.
Isabell Nilsson bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0