TRÖÖTT -.-

Nu är jag trött som fan.. Så ikväll blir det att sova hyfsat tidigt!

Idag började vi kvart över ett och slutade kvart i två. ONÖDIGT!
Innan skolan träffade jag Jennifer i stan, vi delade på en pizza och lite så..
När vi kom till skolan var våran lärare inte där så vi fick ngn uppgift.
Fattade inte mkt alls. Men vi skulle typ göra det på tisdag eller nått.
Efter de satt jag, Julia, Malin, Sara och Jennifer kvar en stund i skolan
och bara snacka typ. Efter det cyklade jag och Julia till farmor och
åt lite rester av äpplepajen. haha. Sen cykla vi in till stan, mötte isabell
och Emilia, de stack och åt. Sen stack jag hem, hämtade träningskläder
och mötte upp Isabell, Emilia. Så stack vi och tränade. Det var
faktiskt kul men jobbigt, antar att det är de det ska vara!
Nu är jag hemma har duschat och så. Är tröött som fan.
Men inna jag sover ska jag och Julia ringa Isabell :)

GOODNIGHT!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0