Måååndag.

Glöm dina bekymmer,
Imorgon kommer nya!


Jaahhaa, då var den måndag igen och skolan är igång efter ännu en bra helg. 
Jag vaknade för en halvtimme sen ungefär. Idag börjar jag kvart över ett..
så kan ta det lugnt här på morgonen. måste cykla upp till mamma tror jag och
hämta lite kläder, om jag orkar.. Annars får jag cykla dit ikväll om inte pappa kör mig.
Måste plugga nu på morgonen också, har engelska läxa tills imorgon och Naturkunskaps
 prov tills onsdag, vi ska kunna löven och skit, tråkigt!!
Nu ska jag gå upp och välja kläder tills idag, sen ska jag ta mig en dusch!
Skriver kanske ikväll.. får se om jag orkar!

 

Vi är cooola!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0