kompis..

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is




Nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck, lyssnar alltid på han nu för tiden känns
det som. Men så är det när man hittar superbra musik. Jag vill gå på han konsert nu i oktober,
men det kan jag nog bara glömma. Eftersom allt är slutsålt och har inte pengar till det.
Får hoppas att han kommer till Varberg i sommar. För en liten stund sen snackade
jag med Bellis på skype. Men nu snackar hon med Julia som ringde henne, så hon skulle nog
ringa mig sen igen. Idag hade vi en tråkig dag i skolan.. onsdagar är så jävla tråkiga och
stressiga. Först har vi teckenspråk.. tycker inte det är kul alls, får väl se hur det blir nu
om ett tag, kan ju bli roligare. Sen efter det hade vi gympa, det brukar verkligen vara dagens
höjdpunkt men inte ens de var skoj idag. Vi hade styrke/konditions träning typ. Så jävla tråkigt.
Usch vad jag låter negativ. Efter va det naturkunskap, kan ju inte heller påstå att det var så skoj.
Efter skolan skjutsade Julia mig hem till Tröingeberg. Klockan halv tre kom farfar och hämta oss.
Körde oss till våran lilla saknade Isabell, har verkligen saknat henne! Vi har inte setts sen i söndags,
annars brukar vi träffas varje dag. Där myste vi och tog det lugnt.. planerade lite för fredagen.
Hoppas på en kanonkväll, det kommer det bli känner jag på mig. Sen på lördagen är det 80-tals fest
hos andrea. som fyller 16 år på fredag.
Nu ligger jag här.. Imorgon börjar jag tjugo i elva.. Men ska nog träffa jenniifer klockan 10 :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0