idaaag.

Nu sitter jag här och försöker skriva på min svenska berättelse eller vad man ska kalla det.
Kommer inte direkt på något bra så låter den vänta ett tag till. Ist lyssnar jag på Stockholmssången
den är söt!
Jag kom hem för en en och halvtimme sen typ. Skolan idag gick hyfsat fort men ändå
var den rätt seg. vi började med teckenspråk, känns som det inte riktigt är min grej.
Men det kanske blir roligare om ett tag när vi kan lite mer, nu sitter vi bara där och
skriver ner hur man tecknar! Idag började vi lite smått med meningar. Efter det hade vi
idrott, det var riktigt skoj. Julia och Malin stack in i gymmet så jag och Sara stannade
med dem andra och spelade brännboll, det var riktigt kul faktiskt, sen körde vi lite
volleyboll även det var kul. Efter det var det lunch, Julia och sara stack ner till stan
och jag och malin gjorde sällskap med Anton, Jonte och David och åt med dem.
Sen var det naturkunskap som gällde, det var tråkigt! Fick sluta en timme tidigare.
Dock slutar de andra en timme före nästa vecka och vi får stanna kvar.
Efter skolan träffade jag och Julia Farmor och farfar i stan, de bjussa på torggrillen.
Där träffa vi emma, anna och david som vi snacka lite med.
Sen träffa vi Sara och Malin på hemvägen. Väl hemma satt jag mig här och dega lite.
Fick sms av Rebecka för ett tagsen hon skrev att arbetssätt och lärande läxan
skulle troligtvis va inne imorgon och självklart har jag glömt den i skåpet.
aja..
Sen kommer nog Isabell hit en stund, :)
Nu väntar maten där nere, det blir kyckling i pita, MUMS!
Bild på mig och Bästavän från danmark iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0