hehehej

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt, hur du längtar dig bort
som en fågel i bur, En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans,
Det känns tomt - eller hur?





Nu sitter jag här vid datorn igen, inte så ovanligt nu för tiden. Det blir som en slags kvällssysselsättning.
Men vad finns det annars att göra?
Imorgon ska jag vara med Isabell, Julia och Maggie. Vi ska nog träffa Denny en liten stund också!
Nu sitter jag och chattar med Isabell, Maggie och Julia. Vi alla är dundercoola!
Jag kollar också på Idol samtidigt, det är sjukt vad vissa sjunger underbart fin!..
Känner mig skittrött typ. Vet inte varför men men..
Har kollat på farmor och farfars nya lägenhet idag, sjukt fint!
nej nu ska jag sluta skriva,för jag kommer inte på något bra!
Gammal bild från gamla huset, jag saknar det faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0