gästbloggar

Alexandra Nilsson.
Jag gör allt för dig och jag minns allt med dig. Vi träffades första gången i sexan och jag minns att jag tyckte du var så himla vacker och du verkade så snäll. Jag tog kontakten med dig och vi började snacka med varandra mer och mer.

Du, jag, Andrea och Elin började umgås och efter ett tag var det du och jag som umgicks med varandra för det mesta.

Jag kanske inte bahandlade dig rätt i alla lägen och en tid minns jag speciellt. Men jag vill bara att du ska veta att jag ångrar det över allt annat och jag vet att du vet att du har alltid stått före alla andra enligt mig. Det var en tid då du sa upp vår vänskap, jag minna det som igår och jag vet att ingen av oss vill minnas detta men det finns nåt fint med det också för då du sa det rasade allt samman och mitt liv och min glädje gick ner till botten. Efter tre dagar då vi inte hade snackat med varandra och vi låtsades som vi inte kände varandra föll vi båda i gråt, vi var uppe i h-huset och skulle ha svengelska. Vi gick in på toaletten. Jag minns till och med vilken det var, det var den närmast bildsalen.

Vi brast i gråt och vi kramade varandra, vi släpte inte. Vi stod och häll armarna om varandra i en kvart, vi vr tysta.. Det ända som lät var tårarna som rann och snyfftningarna. Efter ett tag berättade vi båda hur mycket v betydde för varandra och att vi verkligen inte ville ha det sådär. Du sa "jag älskar dig Isabell, du är mn bästa vän och jag vill inget hellre än att det ska vara vi igen" jag bärjade gråta ännu mer och berättad att jag älskade dig.

Det är det ända bråket vi nånsin haft tror jag och det var i sjuan eller åttan tror jag. Allt är så bra med dig och jag vet att det alltid kommer vara du, jag och Julia.

Du är oslagbar, jag älskar dig enormt mycket <3

//Isabell ( iisabelln.blogg.se )


Detta var efter din konfirmation och du jag och Nattan drog till skreastrand.
Kvällen var underbart mysig..





ÄLSKAR DIG OAVSÄTT VAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0