7 september

Tänk att det redan är september.. Tiden bara springer iväg och jag själv hänger inte med.
Det känns inte alls som det var längesen vi var på klassfesten med 9a2.
Våran sista stund tillammans. Otroligt härlig kväll och dag. Den sista veckan i skolan var underbar.
Det tråkiga beskedet gjorde den även jobbig!
Tänk att man går på gymnasiet, kom ihåg när man gick i sexan och det kändes som en evighet dit.
Tiden gick fort!

Nu sitter jag vid datorn igen! Hihi, jag har typ blivit datornörd.
Idag hade vi bara två lektioner eftersom vi började klockan kvart över ett. För hade vi siw,
sen hade vi engelska det var typ jättemånga borta från lektionen.
Efter skolan mötte jag upp julia och Nathalie. Jag och julia stannade vid tullbrokiosken och nathalie fortsatta hem. VI va med isAbell en stund. sen drog vi hem och åt och plugga, en sväng hem till farmor och farfar också. Sen träffade vi isabell igen :)!

Imorgon börjar andraavenyn och idol.. nu kommer den tv-tiden igen . och jag gillar den tiden. älskar att kolla tv, inte ofta jag gör det nu för tiden

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0