3 september

take either at the time,
don't let it pass


Nu ligger jag i min säng och är inne på lite olika sidor. Är faktiskt rätt trött, så ska nog snart sova.
Imorgon blir det club experience, det ska bli sjukt skoj! så det är bara att tagga!!
Inatt sov jag hos Isabell!
Jaa. igår datornörda vi oss för det mesta faktiskt. Hoppade lite studsmatta och sånt!
Idag var jag även med henne i skolan. Det menade på att jag skulle gå runt med en
skylt där det stod "besökare" haha. men Nej, den fick ligga i min hand ist.
Efter det drog jag till min skola. hade två lektioner, var av en var seriös..
Datorkunskap är min grej känner jag. hehe. och jag fattar precis allt på firstclass
nonono.
NU MÅSTE JAG SOVA INNAN JAG SOMNAR MED DATORN I KNÄT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0