17/9

Idag flyttar Anna till Stockholm, jag hoppas du får det jättebra
och lycka nu till!
Godmorgon allihopa, hoppas ni har sovit gott!
Om cirka en halvtimme ska jag hoppa på min hoj och cykla till skolan.
men har en del saker att göra innan jag sticker. Men det ska jag nog hinna.
Innan första lektionen måste jag snacka med läraren!
Sen har vi en timmes arbetssätt och lärande,
sen har vi BKF, idag kan det nog bli ganska skoj! vet inte rikitgt
vilka som är i min grupp, men har för mig att det var jennifer och david
och några till.. Sen har vi datorkunskap och slutar för dagen.
Efter det drar jag hem till Julia, och vi sticker och möter upp
Isabell när hon slutat.'
Detta var längesedan, jag saknar nioatvå

Kommentarer
Postat av: isabell

din hoj, så mobbad haha. Vi måste upp och hälsa på henne jättesnart, you know wht ;) skoja.haha

2009-09-17 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0