Isabell&Julia


Det finns så mycket att säga om dessa vackra tjejer.
Ni är flickor som lyser upp mina dagar, ni får mig glad.
Ni är dem bästa jag vet, finns inga som ni. Jag är lyckligt lottad
som fick er. Utan er idag skulle jag inte vart den jag är.
Visst har vi bråkat och tjafsat men vi löser det alltid,
kanske är det ett tecken på att vi verkligen hör ihop.
För vi kan förlåta varandra.. Ni betyder så jävla mycket
att det inte finns några ord för det.
Ni är solen i mitt liv, Ni är det vackraste jag vet,
Ni är lika självklara i mitt liv, som zebrans ränder,
Ni är mina gulipluttar, ni är min älsklingar.
Ni är mitt allt helt enkelt!
Jag älskar er med hela mitt hjärta <3



Nu sitter jag här och degar, jag börjar om en timme och allt som ska göras är klart.
Känns som jag gjort mycke denna morgon fast ändå ingenting.. Jag har duschat, Jag har varit hos doktorn och
tagit spruta, sen så handlade jag och marie, hem fixa iordning mig, gjort toast. och fixat rummet.

Nu har jag nyss ätit upp min clementin, mums.. jag älskar det.
Nu har jag bara att borsta tänderna igen.. Sen cyklar jag nog till skolan
lite tidigagare än vad det behövs..

Ikväll ska jag till grand, imorgon blir det göteborg och the studio..
Sen den 19:de, ska jag till tandläkarn i halmstad.. Vilket jag sett fram emot hur
länge som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0