Isabell gästboggar

Hej min sölstråle.
Tack, tack, tack, tack säger jag bara. Du stöttar mig alltid.
Förlåt om jag inte alltid behandlar dig på allra bästa sätt, men jag
känner mig dum och jag ska ändra mig.. Jag ska bevisa för dig hur
mycket du betyder för mig, alltså det är inte lite det. Folk kanske
tycker att en sån här text som de nu läser är fjäsk.. Och det kanske
låter som det också, men det är det inte, detta är saker jag vill att du,
Alexandra ska veta bara..

Nu har vi vart bästavänner i typ fem år nu tror jag, och under denna
tiden tillsammans med dig och Julia har jag fått reda på vad bästavänner
betyder, och det vet jag verkligen nu eftersom ni alltis stannat kvar hos mig.

Jag ska sluta babbla och säga detta sakt ut nu gumman, jag älskar dig
jättemycket och du betyder fruktansvärt mycket ska du veta. Jag vet
att vi alltid kommer ha varandra, jag vet.. jag vill.. jag hoppas!

Du är en sån person som ALLTID och då menar jag verkligen alltid ställer
upp och stöttar och finns för en i alla lägen. Det känns tråkigt att inte ha
dig i min klass nu längre, jag saknar dig i skolan, hih (a)..

Hehe, aa det var det jag ville tala om och jag hoppas ni alla som nu läser detta nu verkligen förstår hur underbar Alexandra är, hon är en sjukt bra vän, en sån man verkligen ska ta vara på.
Kolla gärna in min blogg med, iisabelln.blogg.se :)
chacha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0